Sommarlovsridning – SENIOR.

25 juni, 2024

Sommaren är här och vi vill fira den med er! Välkommen till oss för ett roligt träningspass, umgås med våra hästar en kväll och vi bjuder på mumsigt fika.
Sommarlovsridning är för dig som vill få lite mer hästtid i ditt liv. Vi samlas 17.30 för att borsta och sadla våra hästar. Gruppens sammansättning och väder styr dagens aktivtet, vid bra väder rider vi ut tillsammans och kanske tar ett litet skutt över stockar i skogen. Vid dåligt väder så rider vi i vårt fantastiska ridhus.
Hjälm och väst finns att låna, Ryttare som deltar behöver ha grundläggande kunskaper så som skritt och trav för att kunna delta.

På grund av att vi har mestadels ponnys och fåtal hästar så behöver vi i anmälan få veta, längd, vikt samt nivå.

Detta tillfälle bokas en gång. Bokningen öppnas en vecka innan och stängs kl 11 samma dag.
Minst 2 ryttare för att lektionen ska genomföras.
För att delta i denna aktivitet så behöver man inte vara aktiv medlem i klubben.

Nivån anpassas efter gruppen.